Terkini Dan Sensasi

Koleksi Berita Semasa Dan Info Menarik

Rahsia dara, teruna selebriti

ANGELINA JOLIE

DUTA Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB), Angelina kini dilihat sebagai ibu contoh kerana membesarkan enam orang anak.

Namun, usia mudanya agak liar dan beliau mengaku hilang daranya ketika masih remaja, ketika baru berusia 14 tahun. Beliau tak pernah mengikut peraturan dan hubungan seksualnya turut boleh dianggap ganas kerana teman lelaki dan juga dirinya luka sebelum melakukannya.

"Saya baru berusia 14 tahun ketika melakukan seks pertama kali dengan teman lelaki pertama. Pada masa itu, saya yang ingin berasa intim dengannya melukakan tubuh teman lelaki saya itu dengan pisau.

"Beliau membalas kembali dan saya turut dilukai sebelum kami melakukan seks pada masa itu," katanya


ASHTON KUTCHER

HUBUNGAN seks pertama Ashton hanya berakhir dua saat. Suami Demi Moore ini melakukannya buat pertama kali ketika berusia 15 tahun dengan seorang remaja seusianya di dalam hutan.

Ashton turut mengaku terlalu teruja dengan pengalaman pertamanya itu.

"Pasangan saya diperkenalkan rakan-rakan dan saya berasa terlalu malu apabila ia berakhir dengan begitu pantas, mungkin hanya kira-kira dua saat sahaja.

"Bagaimanapun, dua tahun kemudian saya menebusnya apabila kami melakukan seks buat kali kedua. Saya buktikan insiden pertama itu tidak sepatutnya berlaku dan prestasi saya pada masa itu jauh lebih baik," katanya.



SIENNA MILLER

AKTRES siri televisyen The Factory Girl ini dikaitkan dengan puluhan lelaki kacak, termasuk Jude Law, Balthazar Getty dan Rhys Ifans. Pastinya beliau berpeleseran dengan actor-aktor di merata tempat di seluruh dunia.

Namun, seks pertamanya dilakukan dengan teman lelaki pertama dan lebih pelik, di dalam bilik tidurnya sendiri ketika berusia 16 tahun.

"Ibu memastikan saya membawanya pulang. Beliau tidak mahu saya melakukannya di tempat lain dan menegaskan lebih rela saya hilang dara di dalam rumah sendiri," kata Sienna.



DANIEL RADCLIFFE

DANIEL mungkin bercinta dengan gadis-gadis remaja di dalam filem-filemnya, termasuk siri filem Harry Potter. Namun, di dunia sebenar, Daniel, 16, hilang terunanya kepada seorang wanita yang lebih tua daripadanya.

Khabar angin bertiup kencang mendakwa wanita itu adalah pendandan rambut dalam set penggambaran Harry Potter.

Daniel turut mengaku meskipun perbezaan usia tidak begitu ketara tapi masih ada peminat yang mungkin tidak dapat menerimanya.



BROOKE SHIELDS

AKTRES jelita, Brooke Shields mendakwa beliau tidak berminat dan mengelak untuk melakukan seks hinggalah usianya mencecah lebih 20-an tahun kerana beliau bencikan wajahnya.

Kini, aktres berusia 43 tahun itu mengaku amat menyesal kerana tidak belajar untuk menyukai wajahnya ketika beliau masih muda.

"Saya percaya jika saya lebih sukakan wajah ini, pasti saya sudah hilang dara lebih awal daripada 22 tahun. Saya tak pernah kisahkan mengenai berat badan saya, daripada dulu hingga sekarang saya memiliki kelebihan kira-kira lima kilogram.

"Hakikatnya, saya berasa begitu tertekan akibat menjadi tumpuan umum. Hanya pada usia yang lebih matang, saya Berjaya menangani tekanan itu," katanya.

Brooke mungkin sentiasa digoda tapi sekurang-kurangnya beliau hanya melakukan apabila sudah berasa bersedia.



RUSSELL BRAND

AKTOR Russell Brand didakwa meniduri pelbagai wanita cantik dan seksi seperti Kate Moss, Abi Titmuss, Kate Lawler dan Kimberly Stewart.

Namun, pengalaman pertamanya ditaja oleh bapanya di sebuah rumah pelacuran ketika mereka bercuti di Hong Kong.

"Kami pulang dengan tiga pelacur. Bapa mengambil dua daripadanya. Namun, yang ketiga ditinggalkan dengan saya.

"Pelacur itu pasti sedar saya masih teruna akibat daripada keadaan saya yang begitu kelam kabut," katanya.



THE JONAS BROTHERS

KUMPULAN pemuzik remaja, The Jonas Brothers mungkin boleh dijadikan contoh selepas Kevin, Joe dan Nick bertekad tidak akan melakukan seks sebelum mereka berkahwin.

Ketiga-tiga adik beradik ini memakai cincin suci sebagai tanda sumpah mereka untuk tidak mencemarkan diri mereka dengan perlakuan sumbang sebelum berkahwin.

Tidak hairanlah jika juruacara, Lothario Russell Brand menganggap sumpah mereka itu pelik dan menyentuh mengenainya di Anugerah Muzik Video tahun lalu.

"Mereka boleh melakukannya dengan siapa sahaja tapi memilih untuk tidak melakukannya. Mereka umpama Superman yang boleh terbang tapi memilih untuk menaiki bas ke setiap destinasi tujuannya," katanya.



KELLY OSBOURNE

Kelly pertama kali melakukan seks pada usia 13 tahun.

Tidak berapa lama selepas itu beliau berasa dirinya hamil.

"Saya begitu yakin sudah hamil. Hakikatnya saya masih belum datang haid lagi pada masa itu," katanya.

Agak pelik kerana tahun lalu Kelly dinamakan sebagai duta Hari Kawalan Kehamilan Dunia.



ORLANDO BLOOM

ELF paling seksi Britain ini tidak pernah lekang daripada perhatian wanita.

Secara kebetulan, ibu Orlando menguruskan sebuah sekolah bahasa menyebabkan beliau sentiasa dikelilingi remaja cantik dari Eropah.

Beliau bercium pertama kali pada usia 12 tahun tapi pengalaman itu amat buruk kerana tergigit pasangannya.

"Pada usia 14, saya bertemu dengan remaja yang istimewa dan saya hilang teruna dengannya. Selepas itu minat saya dengan wanita meningkat," katanya.

0 comments:

Post a Comment

Ada pendapat? Sila tinggalkan komen anda.
Gunakan bahasa yang sopan.
Terima kasih.

Followers

Shoutbox


ShoutMix chat widget